"Żaden człowiek nie ma prawa nie tylko zabierać cudzej pracy czy jej owoców, ale nawet dowolnie określać jej wartości."
Dr hab. Dominika Maison
Doktor psychologii, profesor Uniwersytetu Warszawskiego, pracownik Wydziału Psychologii UW. Współpracuje z wieloma uczelniami międzynarodowymi, min. z: University of Washington (Seattle, USA), Southwest Texas University (USA), Uniwersytetem w Tilburgu (Holandia). Autorka wielu książek i artykułów z zakresu badań marketingowych i zachowań konsumenckich, m.in. „Zogniskowane wywiady grupowe – jakościowa metoda badań marketingowych”, „Utajone postawy konsumenckie”, „Propaganda dobrych serc, czyli rzecz o reklamie społecznej”, „Badania marketingowe – od teorii do praktyki”.
W latach 2003-07 prezes Polskiego Towarzystwa Badania Rynku i Opinii (PTBRiO).
Prezes i właściciel firmy badań marketingowych Dom Badawczy Maison.
Specjalność: Psychologia ekonomiczna